Translator

Friday

Budak hampir Diculik

Kuala Lumpur: Jeritan seorang datuk memanggil cucunya yang ketika itu sedang mengikut seorang lelaki menyelamatkan daripada ‘diculik’ dalam kejadian di Pasar Keramat di sini, kelmarin.
Datuk berkenaan, Syed Sulaiman Syed Ayed, 62, berkata, ketika kejadian kira-kira jam 8.30 pagi itu, dia bersama cucunya, Syed Mohd Shafie, berusia empat tahun pergi ke pasar berkenaan untuk membeli keperluan harian.

“Ketika saya berhenti di gerai sayuran-sayuran, saya menyuruh cucu saya itu jangan ke mana-mana, namun tidak lama kemudian saya menyedari dia sudah tiada,” katanya ketika ditemui di rumahnya di sini, semalam.

Beliau berkata, menyedari kehilangannya, dia cuba mencari di sekitar pasar sebelum menjumpai seorang lelaki sedang memimpin tangan cucunya itu ke satu lorong kecil.

“Selepas berlegar-legar, saya melihat Syed Mohd sedang dipimpin seorang lelaki tidak dikenali dalam jarak kira-kira 20 meter,” katanya.

No comments:

Post a Comment

Backlink Terbaik

Kartikel Ping Blogged.my My Ping in TotalPing.com

Free SEO Tools

SYARAT DAN PENAFIAN

cercitor.blogspot tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui blog ini. dan Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian cercitor