Translator

Thursday

‘Reda janda semula’

“Saya reda untuk bergelar janda dan ibu tunggal jika bercerai buat kali kedua kerana hati saya sudah tawar untuk menerimanya kembali dalam hidup kami,” kata kata pelakon, Rita Rudaini Mokhtar, 36.

Rita mengulas mengenai status terkini krisis rumah tangganya selepas suaminya, Mohd Aidil Zafuan Abdul Radzak, 24, memfailkan perceraian ke atasnya dan memaklumkan tindakan itu kepadanya hanya menerusi SMS.


Menurutnya, sepanjang empat tahun berkahwin dengan pemain bola sepak kebangsaan itu, ‘boleh dikira dengan jari’ dia mengecapi detik bahagia.

“Saya mampu bertahan dan mendapat kekuatan selama ini pun kerana anak. Sebagai ibu saya inginkan yang terbaik buat mereka. Anaklah yang sentiasa berada di sisi saya dalam keadaan suka dan duka selama ini.


“Jika ini sudah ditakdirkan dan tertulis dalam hidup, saya terima dan tidak akan menyesal dengan apa yang berlaku,” katanya yang menitiskan air matanya ketika ditemu bual media pada majlis sambutan hari jadinya yang ke-36, di Hotel Royale Chulan, di sini, semalam.

Sumber : Metro

1 comment:

Backlink Terbaik

Kartikel Ping Blogged.my My Ping in TotalPing.com

Free SEO Tools

SYARAT DAN PENAFIAN

cercitor.blogspot tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui blog ini. dan Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian cercitor