Translator

Tuesday

Seks Depan Madu

Hobi pelik bekas madu

ADU...Elina (kiri) menceritakan derita yang dilaluinya dengan wartawan Harian Metro.
KUALA LUMPUR: Dia cuma mahu mendapatkan nafkah untuk menampung kehidupan dua anak yang masih kecil, namun permintaan itu dikenakan syarat gila oleh bekas suami yang rakus memintanya terlebih dulu menyerahkan tubuh sebagai balasan.

Sedar dirinya terperangkap dosa zina, Elina, 39, pernah cuba menolak permintaan bekas suami, tapi akhirnya mengalah apabila lelaki durjana itu bertindak kasar dengan memecahkan pintu rumah dan mengugut mahu menyimbah asid ke wajahnya.

Tanpa sedikit rasa malu dan bersalah, bekas suami juga memaksa Elina menghalau dua anak lelaki mereka berusia satu dan empat tahun keluar rumah buat sementara waktu bagi membolehkan mereka melakukan hubungan seks sebelum wanita malang itu diberi ‘nafkah’ sekadar RM50.

Elina berkata, itulah penderitaan yang dilaluinya selama setahun lalu setiap kali ingin meminta wang saraan dua anak hasil perkahwinan dengan bekas suaminya sejak mereka bercerai penghujung 2010.

“Derita saya bukan sekadar hari ini, tapi bermula sejak dipaksa bekas suami menjadi isteri kedua secara senyap-senyap dengan alasan saya sudah banyak menghabiskan duitnya,” katanya.

menimbas cerita dukanya, Elina yang mempunyai lima anak termasuk berusia antara 10 hingga 15 tahun  tahun hasil perkahwinan terdahulu berkata, sepanjang 10 tahun bergelar isteri kedua kepada bekas suaminya, hidupnya sentiasa diselubungi kedukaan.

Menurutnya, dia bukan saja tidak menerima keadilan dalam hidup berpoligami tapi turut diikat dengan pelbagai ilmu songsang oleh bekas suaminya dan madunya.

Menurut Elina, Setiap kali sampai gilirannya bersama suami, isteri pertama pasti menyuarakan hasrat melihat aksi mereka bersama. Kalau pintu bilik tidak dibuka, dia akan menjerit seperti orang hesteria sambil mengugut membunuh diri, katanya..

Berikutan tidak tahan dengan perangai jijik madunya, Elina merayu kepada suami untuk berpindah ke rumah baru dan jauh dari pengetahuan isteri tua.

Namun bahagia yang saya idam tidak pernah wujud. Sepanjang tempoh perkahwinan, saya dan suami langsung tidak boleh bertentang mata.Jika tidak, tubuh ini pasti menjadi tempat dia melepaskan nafsu marahnya setiap hari.



Sumber : Metro

 

No comments:

Post a Comment

Backlink Terbaik

Kartikel Ping Blogged.my My Ping in TotalPing.com

Free SEO Tools

SYARAT DAN PENAFIAN

cercitor.blogspot tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui blog ini. dan Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian cercitor