Translator

Saturday

My TeaM.....FirsT daY TraIniNg......

pukuI 7.45am saYa daH saMpai.......buDak2 daH ada 2 3 keraT....al mAklum la budaK sudaH biaSa nGan janJi melaYu....paHAm2 jer LA...So saYa kumPulkan budAk....pasTu tgu haMpir 3o MinIt unTuk leNgkaPkan BudaK2.....MaCam BiasA la...haRi pertaMa saYa akAn memBebel pasAi disiPlin....tu yaNg penTing..saMbil tu amIk baLik suraT kebeNAran daRi ibu bapa...PentIng beB suRat tu unTuk deFend dirI kalAu jadI apa2 paDa budAk masA traIning.......

DaLam pukul 9 am baRu laH laTIhan seBenaR berMula....LariAn saTu pusIngan menGelilingi taMan dePan seKolah sAya.....MacaM2 raGam budaK ada..firsT time kot laRi keliLing taMan yanG besAr tu....SaMPai jer seKolah terUs waT latIhan asAs memaNaskan BadAn....budaK yaNG lamBAt Pa laGI...deNda la...hadIAh yaNG palIng sesuaI untuk buDak...pUsiNg paDang SekOlah 20 pusIngan,peNat ooo......KesIan puN ada taPi tu la keNa gaK buaT seBagaI perIngataN paDa budaK2 laIn..

AbiH asaS pemaNasan badaN maKa subJek perTama yaNG saYa aJAr adaLah TEKNIK MENGHANTAR BOLA daN MENAHAN BOLA...naIk penIng naK ajaR buDak yaNg tahu Bola sepak tapi taK tahU asas menGHanTAr bOla...maKa laTihan KEraS puN bermuLA.....MacaM biasA la naK keNA baGi lemBut KakI budAk yaNG keRAs Tak leH nak FlekSibeLL...

KetidaK keseSuaiaN padaNg di seKolah menYebaBkaN saYa teRpaksa memBawa BudaK2 ke PaDanG sebeNar...maKa paDang aWam la JawApanNya....maSalah YaNg tiMbul iaLah paDang berKenaAn berAda dI taMan berDekatAn,tak jaUh manA naMUn naK perGi ke SaNA terPaksA meLalui jaLan utaMa yanG banYAk kerEta...maKa saYa terPaksA menJadi PoLIS tRafik SEmeNtaRa...LotIh ooo naK kawAl bUdak daRi seKOlah keSana..paHAm2 jer lA perAngaI budAk....

MuriD MeMbuaT BuLAtAn bEsaR




LaTIhaN peMAnaSaN bAdaN berMula
LaRiAN meMAng PenTing
LatIhan FItneS....
LatiHAn meNghanTar Bola DaN MenaHan bOla





























AlhaMdulilah seMua nya BerJalaN denGan baIk...semua BudaK seLamat SamPai dI PadAng awAm taMAn seri SenTosa......FirsT laTihaN di siNi adalAh menGenaL padAng bOla...perBezaaN padaNg di SekoLAh daN paDang dI paDanG aWam ini......Lepas tu TrAiniNg MenGhaNtar BolA daN meNahaN bola...Amik KO terKOnTanG kaNTing SaYA tenGok....kaN ke BerbEza paDang rumPut denGAn paDang TAr...hehehehe.... SelePAs 1 jaM traIning asAs tu Saya lepaS kan bUdaK beRmaIN bolA secaRa beBAs. menGikuT kuMpulan yanG yanG teLAh diTetaPkan....Ni saTu laGI haL....macAm ayaM kaMpung JumPA sekor uLat jer SAya TengOk....AsaS yaNg diAjaR haRam ilaNG...ada Le 6 8 orAng yaNG guNakaN sKIll di AJar...BagI saYA tak Apa La bUat semEntaRA Ni biAr dUlu...baRu laGi sKIll yaNG diAjaR tu.....

LaSt seKali peRlaWanan taHUn 5 VS tahUn 6...firsT haLf buDAh TahUn 5 lEadIng 2-0 tHen secOnd HaLf bUdaK taHun 6 menYamAkaN keDudUKan...TahUn 6 berMAin ok le SikiT...Tapi TaHUn liMA berMAiN maK aI seBijik Bola KeJAR raMai2...keLAKar gILe SaYA tenGOk......

BudaK2 kepeNataN daRi seKolah ke PaDang Awam..



BudaK2 berKenaLAn deNgan ENCIk PadaNG
LaTihAn aSas MenGhaNtaR daN meNAhaN boLA
LatIhaN BeBaS....
Ni la SifaT BudaK2 yaNg MaIn BoLa ( RELAX je KAn)


























































 LatIhaN berAkHir daLAm puKUl 12.15 pm.....aMik ko dAri PukUl 8am hinGGA pUkul 12.15pm...laMa taK....MaKA kiTA tenGOk la berApa OraNG yaNG akaN daTAng ke LAtihAn seterUSnya....HaRI ini Yang haDir ke LAtiHAn leBIh kUraNg 30 oRanG leBIh....Lu pIkir la JuRUlaTIh 1, bUdak 3o leBih...BoLA ada 7 BiJi JeR..kOn laK ada 9....poNat JuruLatiH meREka NI jaNgan CaKap lA.....taK apA jaNJi pUas....see uuuu......DeMi kemaJUan SukAN UnTuk neGarA

No comments:

Post a Comment

Backlink Terbaik

Kartikel Ping Blogged.my My Ping in TotalPing.com

Free SEO Tools

SYARAT DAN PENAFIAN

cercitor.blogspot tidak bertanggungjawab di atas setiap pandangan dan pendapat yang diutarakan melalui blog ini. dan Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pandangan dan pendirian cercitor